LIVET GÅR INTE I REPRIS

torsdag 17 maj 2012

FYNDAT

Måste bara visa er vad jag fyndade i en begagnat affär, denna lilla gungstolen, visst den ser liten ut, och den är inte till barn som jag trodde. Den passar faktiskt vuxna, jag provade den i affär´n och herrn sa att jag passade så bra i stolen ?! Vad han menade riktigt vet jag inte ?, men jag slog till, vet inte riktigt än vad jag ska ha den, men antingen på glasverandan eller i tv rummet brevid den vita soffan. Kan väl vara snyggt tror jag och måla till den lite, ev ett mönster på ryggsitsen men få se, lägga en fårskinnsfäll i vilket fall. Köpte även 3 st ljuslyktor i keramik, så fina så. Ursäkta röran bakom stolen på bilden, men det är så vi får leva nu ett tag. När vi har hela tyskarnas bohag här hos oss, blandat med våra. Jag som är fröken ordning och reda får blunda lite ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar