LIVET GÅR INTE I REPRIS

lördag 25 februari 2012

Mitt egna projekt

Mitt egna lilla projekt, detta ska bli ett vitrinskåp till köket, skrapas och målas lite lätt. Sen vill jag gärna ha vita smala svarvade ben på. Har en liten liten ide´ om att jag tänker sätta en tunn spetsgardin inne i som jag stramar upp och häftar fast på insidan, men jag klurar fortfarande lite på den...



Kommer nog göra likadant till nya badrummet, fast bara av 1 fönster, där man kan ha zink skålar med olika tvålar och handdukar i...

2 kommentarer:

  1. Himmel vilket jobb ni lägger ner. Ni är ju helt fantastiska! :)

    SvaraRadera
  2. Tack ja det är så roligt och ju mer vi närmar oss vårt mål dessto mer taggad blir man =) . Kul att vi båda två är med från grunden och sätter vår egen prägel på det precis som vi vill ha det.

    SvaraRadera