LIVET GÅR INTE I REPRIS

onsdag 14 september 2011

*Drömmar*

Idag har jag cyklat en lång tur i motvind, kom knappt ner för backarna, cyklen stannade nästan, men bra träning för benen. Bytte ut cykelturen idag mot promenaden. Man måste variera lite. När jg kom hem så kände jag för att baka så då fick det bli drömmar, spröda lite lite smått sega, mums. Efter det vart det dags för middag spaghetti med chili paprika sås. Nu har jag hoppat i min one piece =) , känner mig som en BIG BABY =) så gosig och skön, min är i bomull, har googlat mig fram och har sett att det finns i fleece, och hur skönt hade inte det varit och hoppat i en sån, efter att man vart ute/iväg en hel dag nu när miunsgraderna snart knackar på dörrn. google google google ..

Hasta la vista



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar