LIVET GÅR INTE I REPRIS

fredag 16 september 2011

Regnväder

Vilket väder det var igår regnigt och blåsigt. Men det hindrade inte mig från att sätta på mig mitt fina nya turkosa regnställ och bege mig ut på 1 timmes cykelrunda. Igår gjorde jag pannkakor som vi hade till middag, vi kände att vi lätt kunde skippa ärtsoppan, trots att det var torsdag. Efter middagen blev det att vi inte hade nån vidare energi kvar, så vi plockade fram monopol och där satt vi och spelade, medans regnet smattrade på rutan och hörde vindens vinande, och brasan sprakande och dess goa värme. Där satt vi i 3,5 H och spelade, det är så roligt att spela monopol, ena stunden har man noll kosing och nästa stund har man 100.000 ..evighets spel , men vi gav upp när jag var tvugen att börja sälja av allt.. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar