LIVET GÅR INTE I REPRIS

fredag 2 september 2011

FrEdAg och tanna lös..

Vart hos tandläkaren idag och fick min visdomstand urdragen, så nu har jag dragit ut alla mina visdomständer. Tandläkaren säger att oftast ställer dom till med trubbel i munnen, och om jag inte hade dragit ur den sista som låg fel och puttade framåt på de andra tänderna, så i framtiden kunde jag börjat få tandlossning av diverse framtänder, och det vill man ju gärna inte kanske. Det tog bara typ 5 sekunder så vart den ute. Tack och lov så har jag inte haft hål i tänderna på flera år, men då ska dessa små visa tänderna ställa till att, men nu är det borta, sista tanden jag dragit ur i mitt liv. Jag vart bedövad i tre timmar och kunde knappt prata, äta fick jag inte. Nu så här ikväll så bultar det putte lite så jag ska inte klaga, lite svårt att bara tugga på en sida, och det är den sidan jag inte vanligtvis tuggar på, och givetvis så blir man sugen på allt gott så här en fredag kväll.

Ikväll har vi premiär badat i vårt bubbelbad för denna kommande höst. Vi badar vanligtvis inte under sommaren, då vi inte använder pellets som ger oss så mycket mer volym varmt vatten. Det var väldigt skönt, och jag älskar att bada, skulle inte vilja vara utan bubbel/badkar.

Kvällens middag blev tacos, för min del bara köttfärs och grönsaker tuggandes på fel sida =)

Trevlig kväll / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar