LIVET GÅR INTE I REPRIS

onsdag 31 augusti 2011

Hjärnan går på högvarv

Idag har jag vart på bokföringsutbildning i Växjö, mycket spännande och väldigt mycket att ta in. Kände att det började skruva sig i huvudet, men visst nån hum om det har jag så lite fastnade. Vi fick böcker hem som tur va. De bjöds på, lax på salladsbädd och en rejäl köttfärsbiff med massa goa rotfrukter.Och till dessert, den minsta lilla frozen cheescakes bit jag sett, den var inte större än chokladbit i en alladin ask, men det räckte. När jag väl hittat hem från växjö så blev det en lång runda i skogen med schlager musik klinkandes i örona, jag sjöng och dansade längs med vägen där jag gick, ibland är det bra att bo så här i tassemarkerna =) ....... Nu är det dags för kvällskäk, skalmans mat och sov klocka ha ringt. Kramar till er...M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar