LIVET GÅR INTE I REPRIS

måndag 22 augusti 2011

Lätt lunch och lite annat

Efter min dagliga promenad så är det som vanligt att jag blir så in i bombens hungrig, så idag blev det några mackor och en smootie med eko a-fil och blåbär och jordgubbar och en klick honung. Smaskigt värre..


Idag har jag gjort äppelkräm av äpplerna som jag fick plocka så många jag ville av hos min systers granne. Tack tack.. Äppelkräm är väldigt gott, likaså rabarberkräm...



Läste om ett recept med torkade tomater med olivolja och vitlök, och eftersom vi har SÅ mycket tomater i växthuset att vi har fått ge bort för vi hinner inte äta upp dom, idag fick dom bli torkade i ugn med salt, riven svartpeppar, olivolja och en klyfta skalad vitlök..har inte testat och smaka än, återkommer ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar